Cyfrowe place zabaw. Młodzi gracze i krytyczne myślenie | Webinar

Cyfrowe place zabaw. Młodzi gracze i krytyczne myślenie | Webinar

image

Gdy dorośli patrzą na nastolatków grających w gry wideo, często dostrzegają wyłącznie przyjemny (ale ostatecznie bezsensowny) sposób spędzania wolnego czasu. Nie dostrzegają przy tym, że dla wielu młodych osób gry stały się najważniejszą częścią ich diety medialnej – przestrzenią, w której uczą się krytycznego myślenia i innych kompetencji medialnych. Te umiejętności będą kluczowe w ich dalszym życiu – pomogą im radzić sobie z nadmiarem treści, oddzielać wartościowe informacje od fake newsów i podejmować samodzielne, przemyślane decyzje. Wszystko dzięki długim godzinom spędzonym na graniu.

Gościem Pawła Schreibera, kuratora festiwalu Games for Impact, będzie Sherri Hope Culver, amerykańska badaczka mediów, prowadząca podcast Kids Talk Media, w którym rozmawia z dziećmi o ich zwyczajach medialnych.
Zasady uczestnictwa i szczegóły
Webinar odbędzie się 19 kwietnia o godz. 19 i będzie transmitowany na na profilu facebookowym Games for Impact.

Aby wziąć w nim udział poprzez platformę Zoom, trzeba się zarejestrować  (ewentualnie dyskusję będzie można śledzić po poprzez profil facebookowy Games for Impact). Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim.

To pierwszy webinar z serii zaplanowanej na 2021 rok.

Wydarzenie jest współorganizowane przez FINA w ramach projektu Games for Impact, Fundację Indie Games Polska oraz DCN Global.

Zapraszamy na wydarzenie na FB.

Fundusze Europejskie Logotyp: Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis European, funds digital of Poland. biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej