Filmoteka Narodowa – Instytut Audiowizualny ogłasza otwarty konkurs na stworzenie nowego znaku graficznego (logo), który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny FINA. Konkurs na znak graficzny jest wynikiem udziału FINA w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa i zmianami jakie w sferze cyfrowej zachodzą w instytucji. Projekt, na który FINA otrzymała ponad 23 mln zł ze środków Unii Europejskiej, zakłada udostępnienie online 200 przedwojennych i powojennych polskich filmów oraz 4800 materiałów okołofilmowych (m. in. plakatów, scenariuszy i fotosów). Głównym celem projektu jest zapewnienie powszechnego dostępu do informacji o zasobach FINA poprzez nową platformę cyfrową. Istotnym elementem tej zmiany jest stworzenia nowej identyfikacji graficznej instytucji, która przez lata będzie funkcjonować w przestrzeni publicznej i audiowizualnej.
Nowy znak graficzny będzie wykorzystywany i umieszczany w całej działalności FINA, w tym m. in. materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych, na stronach internetowych instytucji z nim współpracujących oraz w mediach społecznościowych i w promocyjnych materiałach multimedialnych, a także w formie szyldów, tablic informacyjnych lub innego oznaczenia siedziby FINA.
Termin nadsyłania prac mija 20 listopada 2022.
Więcej informacji (regulamin konkursu, umowa itd.) można znaleźć w poniższych załącznikach.
Regulamin konkursu | PDF
Regulamin konkursu na znak graficzny FINA
Załącznik nr 1 – karta zgłoszenia | PDF
Załącznik nr 1 - karta zgłoszenia
Umowa na logo | PDF
Klauzula informacyjna RODO | PDF